دیوونه ها زودتر اقدام کنید



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

سلامیو

چطولید؟

+ولنتاینتون مفالک.

+هی بیاید بگید دیوونه دیوونه بخدا بدتر از منم پیدا میشه امروز خودم یه نمونشو دیدم کلا به خودم امیدوار شدم.

+ولنتاین باحالی بود امسال.کادوهای باحالتر.

+من خودم واسه هیچکس کادو نخریدم.

+ولی کادو گرفتم

+البته از قبلش اعلام کرده بودما.نمیدونم چرا دلم میخواست واسه هیچکس کادو نخرم ببینم عکس العمل بقیه چیه.

+از بین کادوهام .کادوی سحرو خیلی میدوستم،خیلی باحاله.

+کلاس تست شیمی رو گذاشتن دو شنبه ها.

+قراره کلاسارو 45 نفره کنن. خوش بحال ما راحت تر می ترکونیم.

+سحر جونی میسی بابت کاری که کردی.

+درباره اون کاری که میخواستم بکنم کلا منصرف شدم .حسش نی باید یه جور دیگه نجاتش داد اینجوری فایده نداره.

+من دلم یه داداش بزرگتر میخواد.

+یه نفرو تو نت دعوا کردم دیگه نمیاد وبم.

+سحر اون کسی که میخواستیو پیدا کردم .امیدوارم خوشت بیاد ازش .

+میخوام برم اون جولاب صولتیه رو که تو پست قبلی گفتم،بخرم. حداقل ناکام از دنیا نرم.

+دیوونه های عزیز هرچه زودتر اقدام کنن.

+دیگه همین.........

+بوس بوس

+بای

پ.ن: +صولتیا مخصوص سحره.

 



چهار شنبه 26 بهمن 139020:1 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 248
بازدید هفته : 616
بازدید ماه : 603
بازدید کل : 257727
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *